hit counter مثل خودش نمیشه :: تنها یکبار زندگی میکنم

تنها یکبار زندگی میکنم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

مثل خودش نمیشه

يكشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

نمیدنم چرا هرچی از این گل زیبا عکس میگیرم به زیبایی اون چیزی که با چشم میبینم نمیشه؟

(خب معلومه عکاسش خوب نیست!)


شما میدونید اسم این گل چیه؟

نظرات (۸)

حسینه
من میدونم بگم؟
پاسخ:
چیه؟
عکسش هم زیبا شده . مخصوصا که طبیعت پشت زمینه محو و تار شده . این گله شمعدونی نیست ؟!
پاسخ:
این گل تقدیم به حسین آقا!
عکسش برا من نشون داده نمیشه چراااااا
پاسخ:
عجیبه! من چکش کردم باز میشه که.
اسمشو نمیدونم اما خیلی خیلی خوشگله...
برا گیاهشناسیمون کلی گیاه جمع کرده بودم اما انصافا این یه چیزه دیگه ست... کجا هستش حالا این؟
پاسخ:
این  توی خونست
  • یک ماما با چکمه های سفید
  • خیلی قشنگه
    سلام.

    با دیدن عکس های مختلف میشه با نگاه دیگران آشنا شد. عکس های قشنگی گرفتید. "تبریک"

    این گل هم واقعا زیباست ولی منم اسمشو نمی دونم!

    راستی، شما که ذوق عکاسی دارید یه ویندوز genuine شده هم نصب کنید که همیشه رو دسکتاپ عکس داشته باشید.

    موفق باشید
    پاسخ:
    بله البته فکر کنم کرکش هم باشه باید امتحان کنم ببینم درست میشه
    من که نمی دونم ولی خیلی زیباست
    پاسخ:
    خیلی لطف کردی سر زدی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی